Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Trh CRM systémů v České republice
BAJER, David
Cílem práce je zmapovat nabídku CRM systémů v České republice a provést komparaci jednotlivých systémů. Na základě zjištěných poznatků poté zpracovat doporučení týkající se výběru optimálního CRM systému pro malé podniky. Pro získání seznamu všech dostupných řešení v ČR byly použity dvě internetové softwarové databáze SystemOnLine.cz a Vyber-CRM.cz. Problém však je, že tyto databáze obsahují i systémy, které se na malé podniky nezaměřují. Proto byly na základě kritérií, jako je cena, cloudové provedení systému, možnost rozšíření a mobilita, vybrány pouze ty systémy, které pro malé firmy vhodné jsou. Vybrané systémy byly nejprve analyzovány, poté hodnoceny a následně porovnávány mezi sebou, a to podle třech kritérií. Prvním z nich je cena. Toto kritérium bylo blíže specifikováno jako cena roční licence pro 10 uživatelů. Druhým kritériem je přidaná hodnota, která obsahuje například poskytnutí návodů, možnost vyzkoušení demo verze na 30 dní či telefonickou a e-mailovou podporu zdarma. Posledním kritériem je uživatelský prožitek, který byl hodnocen metodou System Usability Scale. Na základě výsledků předchozího porovnání byly vybrány tři systémy s nejlepším hodnocením, které byly následně doporučeny malým podnikům.
Systémy řízení vztahů se zákazníky (CRM) v rámci B2B
VRCHOTA, Tomáš
Diplomová práce je zaměřena na CRM systémy pro malé a střední podniky, které působí na trhu B2B. Cílem práce bylo identifikovat potřeby a možnosti využívání systémů CRM v malých a středních podnicích, které působí na trhu B2B a vybrat takové systémy CRM, které plní nejlépe potřeby této cílové skupiny. Pro zjištění potřeb malých a středních podniků byl realizován kvalitativní výzkum pomocí metody individuálních řízených rozhovorů. V další části bylo vybráno 33 CRM systémů, které byly analyzovány z hlediska požadované funkcionality. V poslední části diplomové práce byly CRM systémy hodnoceny podle kritérií cena, zákaznický servis a uživatelská přívětivost. Na základě zjištěných výsledků byly doporučeny vhodné CRM systémy pro mikro, malé a střední podniky.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.